|

Sağlık Hizmetleri

Manuel Randevudan Dijital Klinik Yönetimine

Doktorların hasta geçmişine ulaşma süresi %80 kısaldı.

Müşteri Profili: Özel Poliklinik

Sorun:

Randevular telefonla alınıyor, bu da çakışmalara ve sekreterya üzerinde aşırı yüke neden oluyordu.

Hasta kayıtları ve geçmişi farklı dosyalarda tutuluyordu, erişim yavaştı.

Çözümümüz:

Hastaların online olarak randevu alıp yönetebildiği bir hasta portalı geliştirildi.

Tüm hasta verilerini tek bir yerde toplayan basit bir EMR (Elektronik Medikal Kayıt) sistemi kuruldu.

Somut Sonuçlar:

Telefonla randevu trafiği %70 azaldı ve randevu çakışmaları tamamen ortadan kalktı.

Similar Posts

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir